Диетата с мед е за онези, които не могат да живеят без сладко и един ден. И ако не може да спрете сладкишите, то по-добре е да продължите с мед, който укрепва имунната система и подхранва организма с важни витамини и минерали.
Всеки знае, че този продукт е с високо съдържание на калории, така че много хора се страхуват да го използват често. Медът обаче, не е същият продукт, като "празните калории" на рафинираната захар.

Малко за ползите от меда :
Медът съдържа фруктоза, глюкоза и захароза.
Витамини B1, B2, B3, B6, E, K, C, провитамин A-каротин,фолиева киселина.
Минерали: калий, магнезий, калций, сяра, хлор, натрий, фосфати и желязо.
Поради наличието на аминокиселини, медът има благоприятен ефект върху метаболизма. Медът съдържа също и някои естествени хормони.
В меда се съдържат вещества, които убиват бактерии, вируси и гъбички.

Първата възможност за диетата с мед :

Тази диета може да бъде следвана дълго време, осигурявайки разнообразно хранене. Разбира се, напълно се елиминират брашното, сладките храни (с изключение на меда), калориите, мазнините.

Сутрин на празен стомах изпийте 100-200 грама топла вода с една супена лъжица мед и резен лимон. Отново същата процедура се изпълнява вечер, 2 часа преди лягане. Консумацията на тази напитка, осигурява на организма вещества, които дават сила, а в този случай, това, което е важно, намалява се чувството на глад за по-дълъг период от време, което несъмнено ще се отрази на апетита и съответно на килограмите ви.

С други думи, придържайте се към здравословна диета (ограничаване на ежедневната диета до 1200 калории) и консумирайте мед с топла вода и лимон, което въздейства изключително благоприятно и укрепващо на организма и имунната система, както и за свалянето на килограми.

Втората възможност за диета с мед:

Друг вариант на диета с мед е предназначен за една седмица, максимум две.

Дневното меню на диетата с мед включва:

От нискомаслените млечни продукти са най-подходящо е киселото мляко. Варени зеленчуци-200 грама зеленчуци без скорбяла, ядат се по едно и също време, сутрин или следобед, кисело пресен сок, без захар, не повече от 0.75 литра, горски плодове и цитрусови плодове .

И разбира се, мед. Всеки ден трябва да се яде по една чаена лъжичка мед преди хранене (3 пъти дневно).

Експерти твърдят, че можете да отслабнете до шест излишни килограма, като спазвате този режим на хранене.

Имайте предвид, че медът трябва да е истински, естествен (суров и нефилтриран). Така че е добре да сте го взели от доверен доставчик, за който сте сигурни че качеството на медът му е добро наистина. Можете да го вземете и направо на пита, защото восъкът е също много полезен.